Essence Colour Flash Volume Mascara

DSC01394 bewerkt

Ze liggen al een tijdje in de winkel, de gekleurde mascara’s van Essence. Je hebt ze in allerlei kleuren, groen, blauw, roze, turquoise en paars. Vandaag review ik de paarse variant voor jullie. Op mijn wimpers, maar ook in mijn haar! Want daar kan je ze ook voor gebruiken!


DSC01408 DSC01410

Het borsteltje is groot, het is dan ook een volume mascara.

Wimpers

DSC01377 bewerkt

Dit is mijn oog zonder iets erop, ook heb ik ze niet gekruld zodat ik de mascara beter kan testen.

DSC01379

De mascara op mijn bovenste wimpers

DSC01382  DSC01383

En op mijn bovenste én onderste wimpers. Ik vind het een heel gaaf effect geven, ik koos voor de paarse kleur zodat mijn groene ogen eruit zouden knallen en dat gebeurt zeker als ik deze mascara draag. In het echt is de keur iets lichter dan dat je op de foto’s ziet maar het komt er dicht bij in de buurt. Je voelt de mascara wel echt goed zitten, normaal heb ik dat niet zo snel met mascara. Ook ging mijn oog na een tijdje, denk aan na één/twee uur, een beetje prikken.

Haar

DSC01427 bewerkt

Dit is mijn geborstelde haar, een beetje pluizig en er zit een beetje slag in.

DSC01428 bewerkt

Close up

DSC01429 bewerkt

Het was heel moeiljk om dit op de foto te zetten maar als het goed is moet je nu wel echt zien dat er een paarse pluk in mijn haar zit. De mascara is heel makkelijk aan te brengen in je haar.

DSC01436 bewerkt

Close up

Naast dat je de mascara heel gemakkelijk kunt aanbrengen, gaat hij er ook heel makkelijk af. Hoe ik hem er heb af gehaald is door een washandje nat te maken, daar mee door de paarse pluk heen wrijven en dan de washand goed uitspoelen met zeep.


DSC01402 bewerkt

 

Ik vind deze mascara heel erg leuk. Vooral op mijn wimpers geeft de mascara mijn ogen een enorme boost en vallen ze veel mer op. Ik weet niet of ik dit naar school durf te dragen maar het lijkt me wel heel gaaf. Verder ga ik de mascara niet zo snel nog een keer in mijn haar dragen denk ik, het doet me veel denken aan die plukjes haar met neonkleuren die vroeger helemaal in waren.

De Essence Colour Flsash Volume Mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat met een tweede Essence schap voor EUR 2,99.

Wat denken jullie? Zal ik de mascara op mijn wimpers naar school kunnen dragen?

 

Lieke

Eén reactie op “Essence Colour Flash Volume Mascara

  1. Claudia
    11 juni 2014

    Ik vind de mascara er heel leuk uitzien! :)

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 9 juni 2014 door in Geen categorie en getagd als , , , .

Archief